dinsdag 25 juli 2017

Amineko

Een tijdje terug kwam ik een foto van een Amineko tegen op Pinterest. Ik had er nog nooit van gehoord maar er stond bij dat hij wereldberoemd was, dus ben ik gaan Googlen en ik raakte steeds enthousiaster.

Allebei mijn kinderen wilden er graag een. Ze kozen allebei hun eigen kleur uit en ik begon te haken. Tijdens het haken heb ik een aantal dingen aangepast. Zo vond ik de oren te klein en heb ik een toer extra gehaakt zodat ze iets groter werden. Ook was ik niet tevreden over de snuit en uiteindelijk heb ik besloten deze weg te laten en een veiligheidsneusje te gebruiken. Mijn kinderen wilden geen dichte (geborduurde) oogjes dus ik heb ook twee veiligheidsoogjes gebruikt. Het is dus een eigen versie van Amineko geworden :-)

Mijn kinderen zijn helemaal gelukkig met hun nieuwe vriendjes en ook ik vind ze erg leuk geworden! Misschien toch ook maar een voor mezelf maken ;-)

Ik heb dit keer gekozen voor Scheepjes Stone Washed XL en haaknaald 4mm.

2 opmerkingen:

  1. Ja, nog een paarse voor jezelf haken! Hihi!
    Ze zijn heel leuk en cool :-)

    BeantwoordenVerwijderen